La campanya "A menjar sa" porta el producte valencià i de proximitat a 135.000 escolars
El projecte, impulsat per la Unió de Llauradors, conscienciarà els xiquets i les xiquetes sobre l'alimentació sana i responsable.
La Unió de Llauradors ha presentat a València la campanya "A menjar sa", que vol fomentar el consum de fruita, hortalisses, llet i productes lactis entre l'alumnat d'educació infantil i primària. Tot són productes de proximitat, valencians i d'alta qualitat.
El programa d'activitats es du a terme en 614 centres escolars i arribarà a 135.000 alumnes. La campanya inclou visites d'escolars als centres de producció d'aliments saludables i té una banda sonora inclosa, que l'ha composta el grup alcoià El Diluvi.
El secretari general de la Unió de Llauradors i Ramaders, Carles Peris, ha destacat que, si es consciencia els més xicotets, "quan siguen consumidors potencials tindran més clar quins són els productes de gran valor". Els escolars rebran jocs retallables i una tassa feta amb fibra de blat per a fomentar l'alimentació sana també fora del centre.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida