La campanya "A menjar sa" porta el producte valencià i de proximitat a 135.000 escolars
El projecte, impulsat per la Unió de Llauradors, conscienciarà els xiquets i les xiquetes sobre l'alimentació sana i responsable.
La Unió de Llauradors ha presentat a València la campanya "A menjar sa", que vol fomentar el consum de fruita, hortalisses, llet i productes lactis entre l'alumnat d'educació infantil i primària. Tot són productes de proximitat, valencians i d'alta qualitat.
El programa d'activitats es du a terme en 614 centres escolars i arribarà a 135.000 alumnes. La campanya inclou visites d'escolars als centres de producció d'aliments saludables i té una banda sonora inclosa, que l'ha composta el grup alcoià El Diluvi.
El secretari general de la Unió de Llauradors i Ramaders, Carles Peris, ha destacat que, si es consciencia els més xicotets, "quan siguen consumidors potencials tindran més clar quins són els productes de gran valor". Els escolars rebran jocs retallables i una tassa feta amb fibra de blat per a fomentar l'alimentació sana també fora del centre.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura