La campanya "A menjar sa" porta el producte valencià i de proximitat a 135.000 escolars
El projecte, impulsat per la Unió de Llauradors, conscienciarà els xiquets i les xiquetes sobre l'alimentació sana i responsable.
La Unió de Llauradors ha presentat a València la campanya "A menjar sa", que vol fomentar el consum de fruita, hortalisses, llet i productes lactis entre l'alumnat d'educació infantil i primària. Tot són productes de proximitat, valencians i d'alta qualitat.
El programa d'activitats es du a terme en 614 centres escolars i arribarà a 135.000 alumnes. La campanya inclou visites d'escolars als centres de producció d'aliments saludables i té una banda sonora inclosa, que l'ha composta el grup alcoià El Diluvi.
El secretari general de la Unió de Llauradors i Ramaders, Carles Peris, ha destacat que, si es consciencia els més xicotets, "quan siguen consumidors potencials tindran més clar quins són els productes de gran valor". Els escolars rebran jocs retallables i una tassa feta amb fibra de blat per a fomentar l'alimentació sana també fora del centre.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Cinc quilòmetres de retenció en l'AP-7 a Cabanes en direcció a València per un accident
-
Fred de ple hivern per a la setmana de Nadal
-
El Barça desperta el Villarreal del somni de la Lliga (0-2)
-
La participació en les eleccions extremenyes és del 50,65% a les 18:00 h, més d'un 6% menys que en el 2023
-
L'Elx goleja el Rayo sota la pluja (4-0)