La Cambra de Comerç de València va patir també este juny un ciberatac
Ha explicat en un comunicat que va aconseguir recuperar-se gràcies a les còpies de seguretat dels seus arxius
La Cambra de Comerç de València va patir un ciberatac el passat mes de juny del qual va aconseguir recuperar-se gràcies a les còpies de seguretat dels seus arxius, segons ha informat l'organisme este dijous en un comunicat. "La institució no va cedir al xantatge dels delinqüents i va interposar una denúncia davant de la Policia Nacional", segons les mateixes fonts.
La notícia s'ha fet pública pocs dies després que l'Ajuntament d'Elx haja patit un ciberatac que va deixar inoperatius els sistemes en línia i va obligar a paralitzar pràcticament tota l'activitat. L'atac en qüestió va encriptar tots els arxius de la seua xarxa i els responsables del mateix van sol·licitar un pagament per al desbloqueig, una cosa a la qual no va accedir l'entitat, que va aconseguir restaurar l'activitat amb les referides còpies de seguretat.
La Cambra de Comerç ha informat després del mencionat atac que ha incrementat la inversió en ciberseguretat i anima igualment les empreses a protegir-se davant d'esta mena de delinqüència, cada vegada més habitual, afigen.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
El Roig Arena s'estrena hui amb un concert homenatge a Nino Bravo
-
Descobrixen una finca amb actes taurins il·legals després que una vaqueta escape i talle l’AP-7
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València
-
Finalitza el dispositiu de captura de les deu vaques braves fugides a Alcalà de Xivert