Calor, ambient bascós i pluges a l'interior de Castelló en la vesprada
L'Aemet ha activat avisos per temperatures de més de 36 graus al litoral i prelitoral de la Comunitat Valenciana i per pluges amb possibilitat de granís i fort vent a la vesprada a l'interior de Castelló
La calor continuarà posant a prova la nostra resistència este dimecres. No arribarem als 40 graus a la Comunitat Valenciana, però la humitat ha pujat al litoral i la basca ens acompanyarà tota la jornada, sense a penes respir durant la nit. El termòmetre oscil·larà entre els 32 i 37 graus.
En les zones més fresques de la costa podria baixar als 30, però en el prelitoral i interior de València podria apuntar els 38 graus, cas d'alguns punts de la Costera, la Ribera Alta, la Canal de Navarrés i la Vall d'Albaida.
L'Aemet ha activat l'avís groc per temperatures de més de 36 graus al litoral i prelitoral a partir del migdia. Alhora, n'ha emés un altre per pluges amb possibilitat de pedra i fort vent a l'interior de Castelló.
Es repetirà el patró dels últims dies: calor de dia i tronades a l'interior nord en la recta final de la vesprada. La zona amb més probabilitats torna a ser a la franja entre la Serrania i els Ports, però tampoc no es descarta que ploga puntualment a comarques del sud, com l'Alcoià o l'Alt Vinalopó.
El cicle continuarà alguns dies més, amb la calor com a protagonista. Dijous baixaran lleugerament els termòmetres, però pujarà la humitat, que alimentarà la sensació de basca.
Més llegit
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Un jove de 18 anys mort i quatre ferits en caure un cotxe per un bancal de 150 metres a Polop
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort