Cabify aterra a Benidorm
Aquesta serà la tercera ciutat valenciana on opere, després de València i Alacant.
Des d’aquest dijous, la companyia de lloguer de vehicles amb conductor (VTC) Cabify ofereix els seus serveis a Benidorm. Aquesta serà, per tant, la tercera ciutat valenciana on opere, després de València i Alacant.
Cabify aterra a Benidorm malgrat el decret de les VTC aprovat per la Generalitat que preveu una contractació prèvia amb almenys 15 minuts d'antelació al servei, i prohibir tant l'ús d'eines de geolocalització per a captar clients com estacionar al carrer.
No obstant això, Cabify presta el servei amb el mateix sistema que va adoptar a Catalunya després del canvi de normativa. Així, opera directament els vehicles i només s'han de demanar quinze minuts abans la primera vegada que el client contracta el servei.
Cabify assegura que compta amb uns tres milions d'usuaris de la seua aplicació registrats al país. La companyia també opera en un total de 39 ciutats d'Espanya, Portugal i Hispanoamèrica.
Més llegit
-
Detingut un cirurgià a Alacant en morir el pare de 94 anys després de tallar-li diversos dits del peu en una operació casolana
-
Quan plourà al teu poble? Consulta la previsió de l'oratge municipi a municipi
-
Guardamar del Segura alça la prohibició de banyar-se per la detecció de dragonets blaus a la mar
-
Detenen un home a França pel crim d'una turista en una caravana a Alcossebre en el 2024
-
La mort d'un jove de 34 anys en una vivenda d'Elx destapa una activitat il·legal de cures de persones dependents
-
Detingut un home per l'incendi d'un pis a València que deixa huit persones ateses per inhalació de fum