Busquen una dona de 45 anys desapareguda a Castelló de la Plana
Rosi Solsona, mare d’un fill i una filla, està en parador desconegut des de diumenge
Fa dos dies que els familiars de Rosi Solsona, veïna de Castelló de la Plana, no saben res d'ella. Mare d’un fill i una filla, la dona de 45 anys va desaparéixer diumenge després d'eixir de casa.
La policia la busca i les amistats i els familiars han organitzat ja diverses batudes per la capital de la Plana Alta i els pobles del voltant. Diumenge al matí va eixir de casa sense el telèfon mòbil. Va pujar al seu cotxe i no l'han tornada a veure. “Des de la una del migdia vaig començar a telefonar-li, fins que em vaig adonar que el nostre fill tenia el seu mòbil”, explica el seu marit, Miguel Ángel Redón.
El seu entorn no s'explica com ha pogut desaparéixer i creu que algú pot haver-la retinguda. Segueixen qualsevol pista per a trobar-la i així col·laborar amb la policia en la recerca. “Tots els amics i molta gent s’hi està bolcant: camioners, xòfers, taxistes...”, assegura l’amiga de Rosi, Noelia Ferrer.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Ruixats i tempestes a la vista
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
L’Albufera, color de xocolate: la palla de l’arròs es podrix davall de la superfície séquies i canals
-
El Tribunal Suprem jutja Álvaro García Ortiz en un procés inèdit, el primer a un fiscal general a Espanya
-
Amancio Ortega, la seua filla Sandra, Rafael del Pino i Juan Roig, els més rics d'Espanya segons 'Forbes'