Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

Troben en bon estat de salut l'home de 73 anys que va eixir a passejar amb el gos a Benlloc

En el dispositiu de recerca treballaven efectius dels bombers del consorci de Castelló, una unitat canina i una de rescat de muntanya i els bombers forestals de la Generalitat

Troben l'home desaparegut a Benlloc / Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil de Castelló ha localitzat a Cabanes este matí, a les 09:30 hores, l'home de 73 anys que va desaparéixer ahir a Benlloc (Plana Alta). Ahir, a les 17:00 hores, un familiar va presentar una denúncia per a informar que l'home havia eixit a passejar acompanyat del gos i no havia tornat al domicili.

Immediatament, la comandància de la Benemèrita de Castelló va activar un operatiu de recerca que ha culminat hui amb la localització —gràcies a la col·laboració ciutadana— del desaparegut al costat de la mascota en un polígon industrial de Cabanes. En el dispositiu hi han participat patrulles de seguretat ciutadana de Castelló, així com unitats del Seprona, Usecic i el servei aeri de la zona de la Guàrdia Civil de València.

També hi han participat dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, una unitat canina, una unitat de Protecció Civil, una unitat de rescat muntanya amb un helicòpter i dos dotacions dels bombers forestals de la Generalitat. Fonts dels bombers han apuntat que sospiten que l’home podria patir una “xicoteta demència”.

També et pot interessar

Veure totes les activitats