Directes
Ara en la televisió
137 CERTAMEN INTERNACIONAL DE BANDES AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Pròximes emissions
10:00
SANTA MISSA
10:00
FORA DE COBERTURA
Notícies

Busquen un jove desaparegut quan es banyava en una platja d'Almassora

Un grup de veïns "l'han vist desaparéixer en l'aigua" quan es banyava esta vesprada a la platja del Pla de la Torre

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha desplegat un operatiu de recerca per terra, mar i aire / Consorci Provincial de Bombers de Castelló

Equips de rescat de bombers, Salvament Marítim i la Guàrdia Civil miren de localitzar un jove que uns veïns "han vist desaparéixer en l'aigua" quan es banyava esta vesprada a la platja del Pla de la Torre del municipi d'Almassora (Plana Alta). Inicialment es va informar que es tractava d'un home, però finalmente es va confirmar que era un menor, de 16 anys.

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, s'ha mobilitzat esta vesprada després de rebre l'avís a les 18:15 hores que un home "s'estava ofegant a la platja" del Pla de la Torre. L'operatiu s'ha interromput cap a les 22:15 h, sense èxit, segons el Consorci.

El cos ha mobilitzat una dotació de bombers, una unitat de comandament i un equip de la Unitat de Rescat Aquàtic (URA) amb embarcació de rescat del Consorci. També s’ha desplaçat a la zona una patrullera de la Guàrdia Civil, una embarcació i l'helicòpter Helimer de Salvament Marítim, la Policia Local, la Guàrdia Civil i el SAMU.

En arribar els bombers, la Policia i veïns de la zona han informat que havien deixat de vore l'home en la mar. S'ha procedit a una operació de rastreig terrestre, marítim i aeri amb tots els mitjans desplegats, en uns treballs que "fins ara no han donat resultats".

També et pot interessar