Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
Es tracta d'un xic de 21 anys que prenia el bany a l'àrea recreativa de l'Esgoletja de Sumacàrcer
El Grup Especial de Rescat a Altura (GERA) del Consorci de Bombers de València ha trobat mort el jove que havia desaparegut este dimecres mentre prenia el bany al riu Xúquer, a la zona recreativa de l'Esgoletja de Sumacàrcer (Ribera Alta).
Segons ha pogut saber À Punt, és un veí d'un municipi de la Ribera Alta, de 21 anys i que estava a l'àrea recreativa amb set amics, que són els que han telefonat a l'112.
El Consorci de Bombers ha rebut l'avís a les 14:17 hores, i el dispositiu de recerca ha constat de sergent i coordinador forestal del Consorci, dos BRIFO del Consorci i dos unitats de bombers forestals de GVA, helicòpter MV6-R del Consorci amb grup de rescat GERA i un metge.
Els rescatadors del GERA, durant una inspecció ja a terra seguint el riu, han localitzat la persona. Els equips de rescat junt amb el metge de l’helicòpter han practicat maniobres de reanimació, però "finalment, s’hi ha tractat d’una víctima mortal", tal com han informat els equips d'emergència.
El desaparegut, segons fonts properes, portava un flotador o matalasset de bany.
Més llegit
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
Una vintena de municipis valencians superen els 42 °C i l'avís roig es manté al litoral sud de València
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València
-
Detenen sis persones per cultivar 300 plantes de marihuana en una granja de porcs a la Salzadella