Els bombers busquen un ciclista desaparegut a Fredes
No es tenen notícies de l'home des de diumenge a les 16:00 hores.
Els bombers busquen un ciclista que anava a fer una ruta des de Fredes fins a la Pobla de Benifassà i no ha tornat. Es tracta d'un home de 43 anys i alcalde de la localitat de Valmuel, a Terol. No se'n tenen notícies des de les quatre de la vesprada de diumenge.
Inicialment s'hi mobilitzaren dues dotacions dels bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, una unitat de bombers forestals i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya.
A primer hora d'aquest dilluns s'ha mobilitzat l'helicòpter de rescat de la Generalitat i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci de Bombers de Castelló, i vehicles específics de rescat en neu (ATV i moto de neu) per a rellevar tot el dispositiu de la matinada. També s'han incorporat als treballs de recerca efectius de la Guàrdia Civil de Terol.
Cap de setmana de rescats
Dissabte a la nit vint efectius dels bombers ja van treballar per a rescatar catorze persones atrapes en cotxes en una pista forestal al Penyagolosa.
I tan sols diumenge, el grup de rescat dels bombers d'Alacant va fer fins a cinc intervencions. Algunes van ser evacuacions en helicòpter, a la serra Gelada, el Montgó i el Puig Campana.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Manifestacions a València, Alacant i altres municipis valencians demanen l'embargament integral d'armes, sancions i una ruptura total de relacions amb Israel
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec