Bioparc València, guardonat amb el Travellers Choice de Tripadvisor per "opinions excel·lents de viatgers"
L'espai està entre el 10% de les millors atraccions turístiques en tot el món, segons els seguidors de la xarxa social
Bioparc València ha sigut guardonat amb el reconeixement Travellers Choice de Tripadvisor, una distinció que reconeix "les empreses i destinacions turístiques que han obtingut opinions excel·lents dels viatgers i han mantingut alts nivells de satisfacció del client", segons ha informat el recinte en un comunicat.
Així, ha assenyalat que "milers de visitants han compartit les seues experiències positives a través de les xarxes socials i portals específics, com Tripadvisor, en què destaquen la bellesa del parc, la neteja de les instal·lacions, el compromís amb la conservació, les activitats educatives i el benestar animal".
El parc ha ressaltat comentaris d'usuaris del portal que expliquen les seues vivències com: "Se t'oblida que estan enmig de la ciutat", "Millor pla amb xicotets a València", "Tots érem adults però quedàrem meravellats amb el parc" o "El menjar, impressionant, veient els rinoceronts i les girafes".
Des de Tripadvisor el seu director de creixement, John Boris, ha assenyalat "com de significatives són aquestes distincions". "El ressorgiment dels viatges que hem vist durant l'any passat ha intensificat encara més la competència. Obtindre un premi Travellers Choice demostra que ha brindat excel·lents experiències als qui més importen: els seus visitants. Amb expectatives canviants, escassetat contínua de mà d'obra i costos creixents, això no és tasca fàcil", ha manifestat.
Bioparc València ha afegit que "aquest tipus de reconeixements que realitzen els nombrosos turistes nacionals i estrangers" que acudeixen a aquestes instal·lacions "és motiu d'orgull també per a molts valencians que gaudeixen" del parc "com un espai habitual en el seu temps de lliure" i reconeixen el seu "valor com a motor d'atracció turística".
"Per a un gran nombre de persones una de les característiques més benvolgudes és el concepte d'oci amb causa que ofereix Bioparc, en acostar la naturalesa salvatge a la ciutat per a motivar un canvi d'actitud en les persones cap a la conservació de la biodiversitat", ha agregat el recinte. Igualment, ha ressaltat l'aportació del parc a "la creixent preferència en la societat cap a la cura del medi ambient".
Més llegit
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
El professorat enceta este dilluns una tercera setmana de mobilitzacions
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
L’alcalde de la generació Z i un dels més joves d'Espanya: Jaime Ruix governarà la Pobla de Vallbona amb 26 anys
-
Mor un home atropellat al Port de Sagunt i busquen el conductor que va fugir després de l’accident
-
València instal·la deu radars a les principals rondes per a reduir els accidents greus