Bernabé sobre la mort de la turista a Alcossebre: "Totes les línies d'investigació estan obertes i no se'n descarta cap"
La delegada del govern espanyol insisteix en el fet que la víctima, trobada morta dins d'una autocaravana, viatjava sola
La delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha avançat este divendres que "totes les línies d'investigació estan obertes i no se'n descarta cap" en relació amb la mort violenta de la dona francesa de 63 anys trobada amb ferides d'arma blanca en una autocaravana estacionada a la platja de Capicorb, a Alcalà de Xivert (Baix Maestrat). La causa està oberta per assassinat.
Bernabé ha subratllat que segons les primeres indagacions, la dona viatja sola, malgrat que hi ha testimonis que diuen haver-la vist acompanyada d'una persona amb una mascareta. Els veïns de la zona d'acampada asseguren que només l'havien vista en companyia dels seus dos gossos. La víctima havia passat per un allotjament de Tarragona en dies previs, on s'havia registrat a soles.
Fonts de la Guàrdia Civil han traslladat a À Punt que es busca un home com a possible autor, sense concretar la relació amb la víctima. S'ha desplegat un ampli dispositiu policial a la zona de costa i el municipi del Baix Maestrat.
La Policia Local va localitzar el cos al seient de davant del vehicle, amb un ganivet clavat, a les 12:30 hores de dijous. Els campistes havien telefonat als agents per les molèsties que causava un dels gossos, que no parava de lladrar.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Trobar allotjament per al nou curs: una odissea per als estudiants, amb negoci pel mig