Barceló avança que no hi haurà festes a les platges valencianes per Sant Joan
La Conselleria de Sanitat abordarà amb els ajuntaments quines mesures de control s'adoptaran en una nit sense celebracions "típiques"
La Comunitat Valenciana viurà, per segon any consecutiu, una nit de Sant Joan marcada per la pandèmia de coronavirus. Preguntada pel cas, la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha descartat que es puguen dur a terme les celebracions "típiques" a les platges, amb l'objectiu d'"evitar les aglomeracions" que solen registrar-se aquest dia, especialment als municipis costaners.
La conselleria té previst en els pròxims dies abordar amb els ajuntaments com serà el dispositiu de seguretat per a la nit més llarga de l'any, i quines mesures de control s'implantaran per tal d'evitar que la gent s’ajunte.
Barceló, que aquest dimecres ha presentat el Pla d'Infraestructures Sanitàries 2021-2023, ha recalcat que si per a evitar la propagació de la Covid-19 es demana actualment "control per a gaudir de les platges durant el dia, aquest mateix control no es pot saltar per a gaudir de la nit de Sant Joan".
La titular de Sanitat ha recordat que el seu departament manté reunions "periòdiques" amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a abordar l'evolució de la pandèmia. I ha recordat que, com a norma general, els festejos a la Comunitat Valenciana depenen sempre de la situació epidemiològica i de les mesures implantades en cada moment. Hui en dia, ha dit, no es permeten festes populars, ni tan sols cercaviles per a evitar la concentració de persones.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
La grip es dispara a la Comunitat Valenciana i situa Alacant com la província amb més contagis d’Espanya
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
La revenja taronja contra el Saragossa, per À Punt
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo