Les banderes de l’Ajuntament del Pinós onegen a mig pal en record de Pedro Solbes
L’exvicepresident del govern amb Zapatero, nascut a la localitat del Vinalopó Mitjà, ha mort als huitanta anys
L'Ajuntament del Pinós (Vinalopó Mitjà) està de dol per la mort de l’exvicepresident del govern espanyol Pedro Solbes, nascut a la localitat el 1942 i nomenat fill predilecte de la vila el 2004.
La corporació municipal ha volgut traslladar "el seu sentit condol a familiars, amics i companys" i ha organitzat un acte institucional aquest dilluns a les 12:00 hores obert a la ciutadania en què "manifestarà les seues condolences en nom del poble del Pinós".
A més, en el saló de plens s'habilitarà un llibre de condolences perquè puguen deixar escrits missatges de condol i suport aquelles persones que ho desitgen. Fins aleshores, les banderes de la casa consistorial onejaran a mig pal amb crespons negres.
Més llegit
-
Fervor per la Mare de Déu deu Remei en la segona jornada de l’Ofrena, marcada per la calor
-
El València Basket, a un pas del títol (80-88)
-
L’Aemet preveu un estiu molt càlid, amb nits tropicals que no baixaran dels 20 °C
-
Xàtiva tanca la piscina d’Annauir per la presència de bacteris fecals en l'aigua per un acte vandàlic
-
Castelló i Palma tindran vols directes durant l’estiu
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico