Avís groc per tempestes a l’interior de València
L’avís s’estendrà dissabte també al litoral sud de València i l'interior d'Alacant
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha establit per a divendres l'avís nivell groc per tempestes a l'interior nord i sud de la província de València, que poden anar acompanyades de granís de grans dimensions i amb una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.
L'Aemet han explicat que l'avís nivell groc per tempestes indica que a la zona d'avís afectada es preveuen tempestes fortes, amb intensitat superior de manera puntual.
Per al dissabte 3 l'Aemet estendrà l'avís també al litoral sud de València i s’activarà el nivell groc per tempestes a l'interior d'Alacant amb una previsió d’acumulació de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís gros.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant