Augmenten quasi un 14% els ofegaments a la Comunitat Valenciana
En el nostre territori han mort ofegades 37 persones enguany, 15 més que el 2018.
Un total de 37 persones han mort ofegades des de començament d'any en espais aquàtics de la Comunitat Valenciana, una xifra que representa el 13,8% de les morts per ofegament a Espanya i suposa quinze morts més que l'any passat, quan van morir 22 persones. A data 15 d'agost, això suposa l'increment de morts més gran a les regions espanyoles per aquesta causa, segons l'Informe Nacional d'Ofegaments de la Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme.
En l'àmbit estatal, les morts per ofegament en aquests espais espanyols han augmentat un 20,72% entre l'1 de gener i el 15 d'agost d'enguany en relació amb el mateix període de 2018, en haver-se registrat 46 defuncions més. Un augment que es justifica pel fort repunt que van suposar les 95 morts de juliol i que l'any passat el mal temps va retardar l'ús de les zones de bany.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora