Directes
Ara en la televisió
ESTÀ PASSANT
Notícies

Atracament de pel·lícula en un banc de València: dos lladres disfressats de fematers s'emporten més de 200.000 euros

Amenaçaren a punta de pistola la responsable de la sucursal, de CaixaBank, i fugiren en cotxe després de desvalisar la caixa forta

Façana de la sucursal bancària on va tindre lloc el robatori / À Punt NTC

Atracament de pel·lícula al barri de Patraix de València. Dos lladres disfressats de treballadors del fem han assaltat una sucursal bancària de CaixaBank a punta de pistola. Segons han confirmat fonts de la Policia Nacional, aconseguiren desvalisar la caixa forta de l'oficina, ubicada en el carrer del Beat Nicolau Factor, després d'intimidar la directora amb l'arma curta que portaven. La quantia del botí que s'emportaren supera els 200.000 euros en efectiu.

Segons sembla, els atracadors tenien ben planejat el robatori, que perpetraren dimarts a les huit del matí. Els dos homes van abordar la responsable del caixer i un la va amenaçar amb una pistola just quan ella es disposava a entrar en l'establiment per a començar la jornada laboral. Una vegada dins, els delinqüents s'apoderaren dels feixos de bitllets que hi havia dins de la caixa forta i van fugir en un cotxe que poc abans havien aparcat prop del banc.

Testimonis presencials assenyalen que els individus vestien granotes amb bandes fluorescents, un d'ells de color taronja, com els que porten els treballadors del servici de recollida d'escombraries.

La brigada judicial de la Policia Nacional ja ha obert una investigació per a tractar d'esclarir els fets i donar amb el parador dels lladres, que encara continuen fugits i estan en cerca i captura. Dins de l'oficina, el personal encara continua nerviós i espantat per l'episodi viscut fa poc més de 24 hores.

També et pot interessar