Les associacions de víctimes de la dana també es reuniran amb la presidenta de l'Europarlament
Rebran Roberta Metsola quan acabe la reunió amb la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, el 13 de maig
Les tres associacions de víctimes de la barrancada que es reuniran amb la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von del Leyen, el 13 de maig, veuran després la presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola.
Ho han anunciat les tres organitzacions —l'Associació de Víctimes Mortals de la Dana 29-0, l'Associació de Víctimes de la Dana 29 d'Octubre de 2024 i l'Associació de Damnificats de la Dana Horta Sud València— després d'una trobada per a coordinar la visita a Brussel·les.
Les associacions han acordat acceptar totes les invitacions de reunions amb els grups parlamentaris, comissions i parlamentaris de diferents països que els arriben, de la mateixa manera que ho han fet amb la petició de Metsola.
Després de reunir-se amb Von der Leyen i Metsola, oferiran una roda de premsa en què també presentaran les reivindicacions que presentaran en la UE, sobre les quals han anunciat que treballaran este cap de setmana.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
El Govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional a la Setmana Santa de Sagunt
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
La targeta SIP canvia al color blau