Arriba una pastera a Lanzarote amb 24 migrants
Alguns ocupants han rebut assistència sanitària i han passat a disposició de la Policia Nacional.
Els serveis d'emergència han atés aquesta matinada 24 migrants que han arribat en pastera a Lanzarote, entre els quals hi ha una xiqueta de quatre anys i tretze homes menors d'edat, segons fonts de la Guàrdia Civil.
La pastera, una llanxa de sis metres de longitud, va ser localitzada cap a les 4:30 h a la platja de Guacimeta, després que una patrulla de la Guàrdia Civil trobara quatre migrants més a la platja del municipi de San Bartolomé. En l'embarcació anaven una mare i la seua filla de quatre anys. La mare va ser traslladada a l'Hospital Doctor Molina Orosa perquè presentava símptomes de mareig.
Els altres 22 ocupants de la pastera són homes, tretze d'ells possiblement menors d'edat, d'acord amb la informació compilada pels agents. Els ocupants de la pastera han sigut posats a disposició de la Policia Nacional, la institució competent en matèria d'estrangeria.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Interceptats dos menors armats amb un matxet i un bat en un atac en un institut a Foios
-
Crim a Almenara: detingut un home per matar a punyalades l'exparella de la nóvia després d'una discussió
-
Els Àngels - Felipe Bergé, millor foguera infantil de la Categoria Especial
-
La calor extrema deixa ja cinc morts a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo demana unitat per a guanyar les eleccions del 2027 en un acte de partit celebrat a Sueca