Arriba una pastera a Lanzarote amb 24 migrants
Alguns ocupants han rebut assistència sanitària i han passat a disposició de la Policia Nacional.
Els serveis d'emergència han atés aquesta matinada 24 migrants que han arribat en pastera a Lanzarote, entre els quals hi ha una xiqueta de quatre anys i tretze homes menors d'edat, segons fonts de la Guàrdia Civil.
La pastera, una llanxa de sis metres de longitud, va ser localitzada cap a les 4:30 h a la platja de Guacimeta, després que una patrulla de la Guàrdia Civil trobara quatre migrants més a la platja del municipi de San Bartolomé. En l'embarcació anaven una mare i la seua filla de quatre anys. La mare va ser traslladada a l'Hospital Doctor Molina Orosa perquè presentava símptomes de mareig.
Els altres 22 ocupants de la pastera són homes, tretze d'ells possiblement menors d'edat, d'acord amb la informació compilada pels agents. Els ocupants de la pastera han sigut posats a disposició de la Policia Nacional, la institució competent en matèria d'estrangeria.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa