Arriba la tercera pastera a la costa valenciana en sols 24 hores
Traslladen a la comissaria deu migrants interceptats a Alacant i Santa Pola aquesta matinada.
La Guàrdia Civil ha interceptat aquesta matinada una nova pastera en què viatjaven deu migrants. Es tracta de la tercera embarcació d’aquestes característiques que arriba a la costa valenciana en només 24 hores. En aquesta ocasió, en la pastera viatjaven deu homes adults d’origen magrebí, segons ha confirmat la Creu Roja i la Guàrdia Civil. Les forces de seguretat els han traslladat a la comissaria de Benalua, a Alacant.
Un radar del sistema de vigilància SIVE ha detectat l’embarcació a l'altura de Santa Pola. Minuts després, a les 4:20 hores, quatre dels ocupants han desembarcat a la platja de la Albufereta, a Alacant. Ha sigut aleshores quan els agents els han detingut.
La resta de migrants que anaven a la pastera, en adonar-se de la presència policial, han entrat mar endins en l'embarcació. Ja dins la mar, les forces de seguretat els han detingut poc abans de les 6 de la matinada i els han traslladat a la comissaria.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes