Apple posa fi a quasi dos dècades d’iTunes
El sistema es dividirà en tres plataformes, Apple Music, Apple Podcast i Apple TV.
Va nàixer fa 18 anys de la mà de Steve Jobs. Permetia a les persones amb un dispositiu d’Apple sentir música i podcasts, així com veure pel·lícules o programes de televisió. El conegut iTunes, un dels programes veterans d’Apple, acaba després de quasi dos dècades de vida per a donar pas a noves formes de consum de continguts. La seua companyia mare ha anunciat en la conferència de desenvolupadors WWDC19 la promoció de tres plataformes que agafaran el testimoni: Apple Music, Apple Podcast i Apple TV.
Tres suports diferents per a donar abast a maneres diverses de consumir contingut multimèdia. Apple Music se centrarà en la part musical, Apple Podcast se centrarà en els continguts d’àudio i Apple TV en els audiovisuals. Així mateix, en la cita s’han presentat les actualitzacions dels sistemes operatius de la companyia, com són l’iOS 13 per a mòbil, iPadOS per a iPad i macOs 10.15 Catalina per als ordinadors.
Precisament, que l’iPad tinga el seu propi sistema operatiu és una de les grans novetats presentades en aquesta cita. Altres: que l’Apple Watch tindrà una aplicació per a seguir els cicles menstruals de les dones, que l’iPhone tindrà un “mode fosc” per a estalviar energia i bateria, o un nou maquinari per al seu ordinador Mac Pro. Així mateix, l’Apple Watch també tindrà accés directe a la tenda d’Apple, l’Apple Store.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Declarat un incendi en una nau industrial de Manises
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona