Apeguen cartells amb missatges antifeministes i contra les persones LGTBI en un centre educatiu d'Alcoi
El col·lectiu LGTBI Ponts d’Igualtat ha denunciat els fets a la fiscalia especialitzada i a l’ajuntament de la ciutat.
"El feminisme mata", juntament amb la imatge d'un fetus, i "Pels xiquets", acompanyat d'una bandera arc iris, són els missatges en forma de cartells que han aparegut aquest dissabte apegats a la tanca de l’IES Pare Vitòria d'Alcoi. El president del col·lectiu LGTBI Ponts d’Igualtat, Aitor Pla, ha informat que aquesta acció és un possible delicte d’odi contra les dones i la comunitat LGTBI.
Ponts d’Igualtat ha posat en coneixement de la fiscalia especialitzada els fets i ha recordat que la ciutat va ser declarada fa anys un espai lliure de feixisme.
El col·lectiu també ha informat d'aquest atac l’Ajuntament d’Alcoi, perquè el govern municipal pose els mitjans per a identificar les persones responsables i accions com aquestes no tornen a repetir-se.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sense pont ni passarel·les: Sot de Chera continua amb la complicada tasca de refer infraestructures arrasades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana