Alcoi habilita una línia d’autobús al parc natural de la Font Roja durant el pont d’octubre
L’Ajuntament ha anunciat que l’accés en vehicle estarà restringit per controlar el turisme
L'Ajuntament d'Alcoi ha regularitzat l'accés amb vehicles de motor al parc natural de la Font Roja des de la carretera CV-797, amb l'objectiu de conservar aquest paratge natural de l'impacte del turisme. Des d'aquest dissabte, l'espai d'aparcament té 50 places com a màxim per dia.
Així, el control d'accés estarà actiu del 9 d'octubre al 8 de desembre, de 7:00 a 16:00 hores, i del 19 de març a l'1 de maig, de 7:00 a 17:00 hores. Durant el pont d'octubre, des d'aquest dissabte fins al dia 12, l'administració ha posat a disposició del públic general un servei alternatiu d'autobusos amb eixida del cementeri municipal. El preu del bitllet és d'un euro i la freqüència de pas, d'un trajecte cada hora.
A més, l'Ajuntament ha advertit que es restringirà l'entrada quan la situació atmosfèrica siga adversa o hi haja risc d'incendi forestal. El consistori ha avançat que aquelles persones particulars que necessiten accedir amb el seu vehicle hauran de demanar-ho el dia anterior, abans de les 14:00 hores.
Més llegit
-
Les deu localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
05.04.2026 | Valencia CF - Celta de Vigo
-
05.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"