Alacant es converteix en la ‘‘capital del debat sobre innovació empresarial”
Aquest dimarts comença la jornada formativa FOCUS Pime i Emprenedoria Alacant 2018.
L’Ajuntament d’Alacant, a través de l’Agència Local de Desenvolupament Social i Econòmic, converteix la ciutat en “la capital del debat sobre innovació empresarial" durant la celebració de la jornada formativa FOCUS Pime i Emprenedoria Alacant 2018. Aquesta novena edició porta el títol ‘Indústria 4.0: La nova revolució industrial’.
La trobada, d’assistència gratuïta, comença aquest dimarts 27 de novembre a l’Auditori de la Diputació d’Alacant. L’objectiu és dinamitzar l’intercanvi d’experiències i coneixement entre xicotetes i mitjanes empreses i impulsar l’emprenedoria, en una macrojornada vertebrada sobre de l’ús de les tecnologies emergents i la seua implementació en l’empresa.
La programació de la jornada està composada per un plenari i quinze ponències, taules redones i conferències amb 55 especialistes que centraran la discussió en la innovació empresarial, les indústries 4.0, la intel·ligència artificial i les indústries emergents.
També s’instal·laran stands com a part d’una mostra d'empreses alacantines i una altra de projectes prototipats, procedents dels parcs científics de les universitats.
Més llegit
-
L'últim cap de setmana de l'any serà plujós
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
Trànsit afirma que l'assegurança de patinets no serà obligatòria fins que el registre estiga operatiu
-
El dia de Nadal deixa més de 200 l/m² en punts de la Marina i la Safor
-
Reobrin les carreteres de l'interior nord afectades per la neu
-
El govern espanyol demana la dimissió de Feijóo perquè "fa un any que mentix" sobre la dana