Els afectats per la DANA podran demanar les ajudes a través de Correus
Es podrà fer en qualsevol oficina o al domicili propi a través dels carters i carteres, fins al 7 de gener del 2025
Les ajudes als afectats per la DANA es podran sol·licitar en qualsevol oficina de Correus o al domicili de l'afectat a través dels carters i carteres, segons ha explicat Correus en una nota enviada este dimarts.
La mesura principal, inclosa en el reial decret que arreplega el segon paquet de mesures per a pal·liar els efectes de la DANA, és la d'habilitar als empleats i empleades de Correus a executar actuacions d'informació, intermediació i representació dels afectats per a formalitzar les sol·licituds de les ajudes disponibles, segons explica en la nota.
Les sol·licituds es podran fer en qualsevol oficina de la companyia o al domicili de les persones afectades, a través dels carters i carteres, quan així siga necessari. El termini per a demanar les ajudes acaba el 7 de gener del 2025.
A més, Correus també oferirà una sèrie de serveis a les zones afectades per la DANA.
Per una banda, hi haurà facilitat gratuïta per a enviaments postals i de paqueteria establint apartats postals, reexpedicions postals, enviament gratuït de paquets de particulars a la ciutadania en zones afectades i recepció d'enviaments a través de la bústia ecommerce.
A més, Correus col·laborarà a fer accessibles serveis financers bàsics i establirà per als afectats la gratuïtat de girs postals dirigits a domicilis o apartats postals situats a la zona afectada.
Així mateix, habilitarà els espais disponibles en les seues oficines perquè la ciutadania puga cobrir les necessitats de connectivitat i, sempre que siga possible, les equiparà amb espais per a cotreball (espai de treball compartit).
Més llegit
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
Torrent repararà huitanta camins rurals danyats per la dana
-
Inundacions, arbres caiguts i trenta assistències sanitàries per les precipitacions a Tarragona
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta
-
El govern crearà un comandament únic per a Ceuta vora un mes després de l'inici de la crisi
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
24.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
24.08.2026 | Informatiu migdia