Advocats Cristians denuncia un cartell de la Verge dels Desemparats en versió 'drag-queen'
La coneguda 'drag-queen' Liz Dust, com si fora la Mare de Déu, anuncia una festa en una discoteca de València
Polèmica al voltant del cartell d'una discoteca en què la coneguda drag-queen Liz Dust, com si fora la Mare de Déu dels Desemparats, anuncia una festa per a Falles d'una discoteca de València. L'associació ultracatòlica ha denunciat l'establiment perquè considera que és vexatori.
L'organització explica al seu web que en el cartell “es fa una brutal mofa de la Verge dels Desemparats, de llarga tradició valenciana; la Mare de Déu està representada per una drag-queen”. I agreguen que “les referències religioses són evidents, tant en la mateixa Mare de Déu com en el Jesuset, a més, el cartell mostra alguns nus i caricaturitza als creients que apareixen en la imatge adorant unes imatges grotesques”. Per això, la presidenta d'Advocats Cristians, Polònia Castellanos, confia que “la justícia obligue l'establiment a retirar cartell, ofensiu i vexatori per als cristians”.
L'autor de la imatge, per la seua banda, defensa que el cartell parla de llibertat, d’igualtat i de diversitat i que vol mostrar que València és una ciutat inclusiva.
Més llegit
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
La calor posarà este dissabte la Comunitat Valenciana en avís groc entre un total de nou comunitats que estan en avís
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.
-
03.07.2026 | Les notícies del migdia
-
04.07.2026 | Els últims '90 minuts'
-
03.07.2026 | 90 minuts