Adif instal·larà wifi en una quinzena d'estacions AVE per 12,4 milions
Les estacions de València Joaquim Sorolla, València-Nord i Alacant tindran wifi el desembre de 2020.
Adif ha posat en marxa el procés per a instal·lar connexió sense fil a internet (wifi) en quinze estacions d'AVE, entre elles les de Madrid Atocha i Chamartín, la de Barcelona Sants, i les de València Joaquim Sorolla, València-Nord i Alacant, la qual cosa suposarà una inversió de 12,39 milions d'euros.
La connexió es preveu que estiga en el termini d'un any des del moment en què s'adjudique el contracte que la companyia pública titular i gestora de la xarxa ferroviària acaba de traure a concurs.
D'aquesta forma, les principals estacions tindran llest el wifi quan el desembre de 2020 el transport amb tren AVE s'òbriga a la competència i dos operadors més, a part de Renfe, puguen no sols entrar en tres línies AVE, sinó també operar i donar servei als viatgers en aquests recintes.
Adif emmarca la instal·lació de fibra i de wifi en la seua estratègia d'avançar en la incorporació de tecnologies de la informació i comunicació, que es concreta en el seu pla de transformació digital d'estacions de viatgers.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana