Acusen un administrador de finques d'Alacant de quedar-se diners dels veïns
S'enfronta a dos anys i mig de presó per suposadament quedar-se 12.300 euros d'una comunitat de veïns del barri de les Carolines.
Un administrador de finques d'Alacant s'enfronta a dos anys i sis mesos de presó en el juí que se celebra aquest dimecres en l'Audiència Provincial. Se l'acusa de quedar-se 12.300 euros d'una comunitat de veïns del barri de Carolines que ell gestionava.
L'escrit de qualificació de la Fiscalia assenyala que, durant l'any 2008, l'acusat va aprofitar el seu càrrec com a secretari-administrador per a retirar fons del compte bancari de la comunitat de veïns mitjançant contínues extraccions, xecs i documents de pagament.
Temps després, l'administrador va restituir vora 4.900 euros al compte de la comunitat de propietaris. No obstant això, els veïns li reclamen el reintegrament de la quantitat pendent, per valor de més de 7.500 euros.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant