Dos accidents provoquen retencions en l’A-3 i l’A-7
El primer és per Xirivella, i el segon en l’entorn de Paterna
Un accident en l’A-3 a l’altura de Xirivella este dimecres a primera hora de la vesprada ha generat retencions de trànsit, segons ha confirmat en À Punt Notícies la Direcció General de Trànsit (DGT).
Concretament, l’accident ha ocorregut en el quilòmetre 9 de l’A-3, davall del pont de Xirivella, en direcció cap al port de València.
Segons les fonts de la DGT consultades, no hi ha cap víctima mortal, però sí que s’han generat retencions.
Així mateix, el Centre de Gestió de Trànsit de València ha informat que està tancat el trànsit al pont des de l’avinguda de Tres Creus.
Més retencions a l'A-7
Un altre accident, en este cas en l’A-7, també dificulta el trànsit, segons ha informat la DGT en una publicació en X. L’incident s’ha produït en el quilòmetre 325 en direcció Alacant.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
La proposta de pressupostos de la Generalitat per al 2026 supera els 33.300 milions d’euros, un 3,1% més
-
Educació convoca els sindicats a partir de dilluns per a negociar en taules temàtiques separades amb una proposta final
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny
-
Divendres de maig amb temperatures de mitjan juliol que situen el termòmetre en els 36 °C