21.600 alumnes no tornaran a classe aquest dilluns
Segons la Conselleria d’Educació, un total de 27 ajuntaments han decretat el tancament dels centres escolars.
21.600 alumnes d'Infantil, Primària, Educació Especial, Batxillerat i FP de tota la Comunitat Valenciana no tindran classe aquest dilluns com a conseqüència de la tempesta que ha deixat importants nevades en bona part de l’interior del territori.
Segons la Conselleria d'Educació, són 27 els ajuntaments que han decretat el tancament dels centres escolars.
Es tracta dels municipis de Castellfort, Cinctorres, Forcall, la Mata de Morella, Morella als Ports; la Serra d’Engalceran i la Vall d’Alba a la Plana Alta; Vilafranca a l’Alt Maestrat i Vistabella a l’Alcalatèn. Ademús al Racó d’Ademús, Algemesí, Benifaió a la Ribera Alta, Almussafes i Sollana a la Ribera Baixa; Camporrobles, Caudete de las Fuentes, Fuenterrobles, Xera, Requena, Utiel i Venta del Moro a la Plana d’Utiel-Requena. I a les comarques del sud es tracta d’Agost a l’Alacantí, Ibi a l’Alcoià i Monforte del Cid al Vinalopó Mitjà.
Des de la Conselleria d'Educació han tornat a insitir que la tornada a les aules és segura. "Si férem fora dels centres educatius el que fem dins, no estaríem en els nivells de contagis que ara estem”, ha assegurat a À Punt Notícies el conseller d'Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia