Més de 19.000 persones comencen les oposicions de secundària, FP, música i escoles d'idiomes
Aquesta és una convocatòria extraordinària de 1.602 places de professor per a estabilitzar els llocs de treball interins
Més de 19.000 persones estan convocades a la Comunitat Valenciana a les oposicions per a les 1.602 places de professor de secundària, formació professional, música i escoles d'idiomes. Aquesta és una convocatòria extraordinària per a estabilitzar els llocs de treball interins.
Les proves s'han iniciat aquest dilluns, a les huit i mitja del matí. En total, s'han presentat més de 19.200 persones. Això són dotze persones per cada plaça.
Entre les especialitats més demandades trobem orientació, hoteleria i turisme, educació física, i biologia i geologia. En orientació, per exemple, es presenten 47 persones per cada plaça.
En compliment de la llei, també es reserva un 10% dels llocs de treball per a persones amb una discapacitat, compatible amb la faena, igual o superior al 33%.
I no és l'únic procés selectiu en educació. En paral·lel avancen les oposicions per al professorat d'infantil i primària del 2024.
La Generalitat i els sindicats comencen aquests dies les negociacions. Ixen a convocatòria 1.695 places de torn lliure, amb 154 places reservades per a promoció interna a un cos docent superior.
Més llegit
-
Troben el cos del menor desaparegut dijous a la platja d’Almassora
-
Cancel·lat el Festival de les Arts per incomplir la normativa acústica
-
L’acampada docent torna a la plaça de la Mare de Déu després del Corpus
-
El Corpus Christi de València celebra els set segles
-
La missa del Corpus a Cibeles i un acte per a "teixir xarxes" marquen la segona jornada del papa a Espanya
-
Educació proposa 7.700 noves places de docent i mesures per un total de 3.338 milions