Vox presenta el nou Comité Executiu Provincial de València presidit per Ignacio Gil Lázaro
A l'acte, celebrat a Montcada, han acudit el vicepresident de la Generalitat Vicente Barrera i els consellers José Luis Aguirre i Elisa Núñez
El president provincial de Vox a València, Ignacio Gil Lázaro, ha presentat el nou Comité Executiu Provincial en un acte celebrat a Montcada (Horta Nord) en el que ha declarat que "Espanya viu una situació dramàtica assetjada pel separatisme i apunyalada per Sánchez, per això milions de compatriotes senten hui que VOX és la seua única esperança".
Així, l'organigrama del comité encapçalat pel mateix Gil Lázaro està format per José Pedro Martínez Carrión com a secretari, Helena Martínez Losada com a vicepresidenta i responsable de relacions institucionals, Sergio Pastor com a responsable d'organització, Mónica Gil Cano com a responsable d'acció municipal i Salvador Tena com a responsable electoral.
A l'acte han acudit María Ruiz, vicesecretària nacional d'organització; Vicente Barrera, vicepresident de la Generalitat; José Luis Aguirre, conseller d'Agricultura i Elisa Núñez, consellera de Justícia.
El president provincial ha traçat les línies de treball i objectius per al pròxim trienni 2024-2027.
Més llegit
-
Deu quilòmetres de retencions a la pista de Silla i dotze a l’A-7: així estan les carreteres després de les vacances de Pasqua
-
L'encariment dels combustibles per la guerra al Pròxim Orient espenta la inflació al 3,4% al març
-
L'Audiència ordena investigar el presumpte abús sexual a menors en un col·legi de Torrent en vore "indicis clars"
-
Un sisme de magnitud 2,6 a Oliva es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta
-
El govern preveu aprovar hui la regularització extraordinària de mig milió d’immigrants
-
Ambient primaveral, amb sol i temperatures a l'alça