La Moncloa nega cap campanya del govern per a desprestigiar l'UCO
El PP insisteix a pesar del "no" dels socis del govern: sobren motius per a presentar una moció de censura
La militant socialista Leire Díez, una de les protagonistes del debat polític dels últims dies, ha eixit en defensa pròpia. En un xat de militants del PSOE, ha assegurat que només estava fent una investigació periodística i no una operació contra la Unitat Central Operativa (UCO). Díez ha reivindicat la seua innocència i ha afirmat que la veritat eixirà a la llum.
La seua versió arriba arran de la polèmica pels àudios en què, suposadament, hauria oferit beneficis judicials a un empresari a canvi de material contra l'UCO, un cas que manté el president Pedro Sánchez en el punt de mira.
El president del govern, que encara no ha fet declaracions, ha publicat en xarxes un missatge sobre la xifra de la inflació en què, de manera indirecta, ha deixat caure que “enfront dels NO a tot, Espanya avança i el govern funciona”.
Des de Ferraz, la direcció del PSOE espera a conéixer el contingut dels àudios per a actuar, però insisteixen que són víctimes d’un muntatge polític.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
Pel·lícules per 3,50 euros en més de 300 sales de cine valencianes
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Núñez (Aemet) diu que l'avís roig és excepcional i no entén que l'única mesura al matí fora demanar precaució en carretera
-
Tot l'alumnat afectat per la dana començarà el curs que ve en un centre al seu municipi
-
L'Elx és de Primera Divisió