L'UCO apunta a l'exsubdelegat del govern Rafa Rubio en el cas Assut pel suposat cobrament de comissions a càrrecs del PP i PSPV
El socialista Rafa Rubio hauria cobrat un mínim de 192.000 euros a canvi de guardar silenci, per a beneficiar tres empresaris, entre ells Jaime Febrer
El cas Assut, que investiga el suposat pagament de comissions a càrrecs del PP i del PSPV a canvi d'operacions urbanístiques, continua avançant. Este divendres, la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, que investiga el cas, ha emés un informe definitiu en què apunta que l'exsubdelegat del govern, el socialista Rafa Rubio, hauria cobrat un mínim de 192.000 euros a canvi de guardar silenci.
D'esta manera, Rubio hauria beneficiat tres empresaris, entre ells Jaime Febrer. Segons les investigacions que ha fet la unitat de la Guàrdia Civil, la xifra que Rubio el socialista podria haver cobrat arriba als 750.000 euros, una quantitat que hauria rebut juntament amb la seua dona.
En la causa oberta també està imputat l'extinent d'alcalde de València, el popular Alfonso Grau.
Més llegit
-
Congestió a l'A-31 i l'A-70 a Petrer i Fontcalent per dos accidents de trànsit
-
Ja hi ha dates per a la selectivitat del 2026: del 2 al 4 de juny
-
El Consorci d'Assegurances aprova la baixa definitiva dels cotxes desapareguts en la dana del 2024
-
Juan Roig (Mercadona): "El problema no és pagar molts impostos, sinó com es gestionen"
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
Espanya comprarà armament als Estats Units per a subministrar-lo a Ucraïna amb altres aliats