Este diumenge en À Punt, programa especial: "9J: Eleccions al Parlament Europeu"
A les 20:00 h, hi haurà un avanç informatiu amb el sondeig a l'urna, i a les 21:45 h, l'anàlisi i seguiment dels resultats electorals. Es retransmetrà per la TV, la ràdio i el web
Els serveis informatius d'À Punt han preparat per a este diumenge un programa especial amb motiu de la jornada electoral europea, que oferirà als valencians i les valencianes complida cobertura informativa dels comicis, seguiment de l'escrutini i l'anàlisi dels resultats des d'una perspectiva valenciana.
9J: Eleccions al Parlament Europeu començarà a les 20:00 h amb un avanç informatiu on coneixerem el sondeig a l'urna i es reprendrà després de l'informatiu, a les 21:45 h, amb el seguiment dels resultats de l'escrutini en temps real.
Les periodistes Carolina Salvador i Amparo Fernández presentaran este espai informatiu, que inclourà connexions amb el periodista Josep Rodríguez des del Parlament Europeu a Brussel·les i amb les seus dels principals partits a Madrid i a València.
A més, hi haurà una taula d'anàlisi en què participaran Vicente Ordaz, director d’informatius de COPE València; Salvador Enguix, delegat de La Vanguardia a la Comunitat Valenciana, i Vicent Montagud, cap d'Internacional d'À Punt.
El programa especial es podrà seguir per la televisió, la ràdio i el web d’À Punt.
Més llegit
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Desallotgen el personal d’Emergències de l'edifici de La Cigonya de València per una pudor intensa
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Griezmann deixa sense premi l'esforç granota al Metropolitano (3-1)
-
Cap a l'estabilitat amb recuperació tèrmica