Vicent Soler obri la porta a un govern amb més conselleries
El diputat del PSPV assenyala que "hi ha poques conselleries", i que Presidència i Hisenda "han de tindre una relació fluïda".
"Crec que són poques conselleries, algunes eren molt dispars i no ha sigut fàcil". Són declaracions a À Punt Notícies matí del diputat del PSPV, Vicent Soler, que en l'última legislatura ha sigut conseller d'Hisenda i Model Econòmic. D'aquesta manera, el polític obri la porta a un nou govern amb més departaments. "És absurd obsessionar-se i s'ha de buscar el nombre adequat perquè siga eficient".
De la mateixa manera, al ser preguntat sobre la possibilitat que Compromís assumisca la cartera d'Hisenda, Soler ha respost: "És molt important que Presidència i Hisenda tinguen una relació fluïda, perquè es tracten qüestions transversals". Vicent Soler és el diputat de més edat de les Corts. L'altra cara de la moneda és Jesús Salmerón, de Ciutadans, el més jove, amb 25 anys.
Són els noms que constitueixen l'anomenada 'mesa d'edat', que s'encarrega de coordinar les votacions en què es triarà la presidència de les Corts, les vicepresidències i les secretaries. El consell de Soler a Salmerón: fer un esforç per a adaptar-se a les circumstàncies i trobar acords. "La joventut no sou el futur, sinó el present", ha assegurat. Per la seua banda, el diputat de Ciutadans ha assenyalat que li agradaria formar part de la comissió d'Igualtat i Drets LGTBI o de la d'Agricultura i Medi Ambient.
Més llegit
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre
-
Cinc detinguts i nou policies ferits en els incidents de la manifestació per la vivenda de València
-
Un incendi d’un edifici de díhuit vivendes a Alcoi deixa dos policies locals ferits per inhalació de fum