Un total de 233.688 residents a l'estranger han votat el 23J, el 10% del cens
La participació més alta s'ha registrat a Londres, on ha votat el 18,8 % del cens
Un total de 233.688 de residents a l'estranger han exercit el seu dret al vot en les eleccions del 23J, la qual cosa suposa el 10,04 % dels 2,3 milions d'espanyols registrats en el Cens de Residents Absents a l'Estranger (CERA).
En les eleccions generals de 2019 van exercir el seu dret al vot 145.853 residents a l'estranger, el 6,85 % d'un cens integrat per 2.130.754 de ciutadans.
Segons les dades als quals ha tingut accés Efe, la participació més alta s'ha registrat a Londres, on ha votat el 18,8 % del cens.
El resultat de les eleccions del 23J i l'aritmètica perquè puga haver-hi un nou president del Govern està pendent de l'escrutini del vot CERA, que es coneixerà en finalitzar el recompte que ha començat a les 8 del matí d'aquest divendres.
Els 136 diputats que ha aconseguit el PP, els 122 del PSOE i els 7 de Junts podrien moure's amunt o avall després que s'escruten les paperetes dels votants inscrits en el Cens de Residents Absents a l'Estranger. Els blocs de dreta i esquerra que actualment sumen 171 i 172 escons, respectivament, per la qual cosa hui dia és necessària l'abstenció de Junts per a la investidura de Pedro Sánchez, encara que això podria variar en funció del resultat d'aquest escrutini.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Es dispara el preu de la vivenda a la zona zero de la dana
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit