Un jutge amnistia els 46 policies investigats per les càrregues de l’1 d’octubre a Barcelona
Als agents se'ls atribuïen delictes de lesions i contra la integritat moral
Un jutge de Barcelona ha amnistiat els 46 agents de la Policia Nacional als quals investigava per les càrregues de l'1 d'octubre del 2017 a la capital catalana, en considerar que els delictes que se'ls atribuïen encaixen en la llei del perdó i que l'actuació no va superar el "llindar de gravetat" per a quedar exclosa.
Així ho ha acordat el titular del jutjat d'instrucció número 7 de Barcelona en una interlocutòria en la qual declara amnistiats els 46 agents, als quals s'atribuïen delictes de lesions i contra la integritat moral.
El magistrat sosté que se'ls ha d'aplicar l'amnistia perquè les actuacions investigades "van ser d'escassa duració individual, emmarcades en un objectiu policial definit i que no van continuar una vegada aconseguit el mateix".
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
Investiguen la sostracció d’un bebé a l’Hospital de Gandia, possiblement a mans del pare
-
Un accident en el 'bypass' a Godella genera més de dèsset quilòmetres de retenció en plena hora punta
-
Investiguen la presumpta agressió sexual a una menor trans de 17 anys després de ser intoxicada amb droga alfa a València
-
L'Aemet rebaixa l'avís al litoral sud de València, però no descarta que Xàtiva supere els 43 °C per tercer dia consecutiu
-
Tanquen al bany la platja de les Fonts d'Alcossebre per contaminació microbiològica