Últim dia per a votar per correu
El termini acaba a les 14:00 hores d'aquest divendres, després que la Junta Electoral l'ampliara per l'allau de sol·licituds i les llargues cues.
Aquest divendres a les 14:00 hores acaba el termini per a votar per correu per a les eleccions a les Corts i per a les eleccions generals que se celebren aquest diumenge. La Junta Electoral Central (JEC) va decidir ampliar el termini després de l'allau de sol·licituds i de les llargues cues a les oficines.
La Comunitat Valenciana ha registrat un total de 189.655 sol·licituds de vot per correu per als comicis una vegada tancat el termini, la xifra més alta de la història de la democràcia. Així, quasi 190.000 valencians i valencianes han demanat aquesta modalitat de vot per a les eleccions generals i autonòmiques, quantitat que representa el 5,2% del cens electoral valencià.
Les xifres suposen que les sol·licituds per a votar per correu han augmentat un 235,7% respecte a les eleccions de maig de 2015. Aleshores van ser 54.484 persones les que van optar per aquesta modalitat. Per tant, s'han multiplicat per més de tres les peticions de vot per correu de les últimes eleccions autonòmiques.
Més llegit
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Mascletà en directe del dilluns 2 de març de les Falles 2026 de València
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
La guerra dels Estats Units i Israel contra l’Iran s'escampa a gran part del Pròxim Orient
-
Borrasca Regina a la vista
-
Una col·lisió a la pista de Silla n'agreuja la retenció i deixa vora deu quilòmetres de cues