Torra trasllada a Aragonès que el govern català no assumeix l'acord entre ERC i PSOE
El president català li ha traslladat que no es pot negociar res amb el futur executiu central al marge del govern català.
El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha recalcat en la seua reunió amb el vicepresident català i coordinador d'ERC, Pere Aragonès, que l'executiu català no assumeix com a tal el pacte entre Esquerra i PSOE per a la investidura de Pedro Sánchez.
Així mateix, Torra li ha traslladat que no es pot negociar res amb el futur executiu central al marge del govern català. Torra s'ha reunit amb Aragonès per a abordar els efectes sobre la Generalitat de Catalunya que podria tindre el pacte entre ERC i el PSOE per a facilitar la investidura de Sánchez. L’acord encara ha de ser validat aquest dijous pel consell nacional d'ERC.
Més llegit
-
Un accident múltiple provoca quasi nou quilòmetres de retenció a l'A-7 entre Picassent i Torrent
-
Una jornada més de ratxes fortes deixa limitacions en els trens, dos vols desviats i més de 200 servicis dels bombers
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Més avisos taronja per vent a la vista
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Acció contra els ciclistes: escampen xinxetes en una carretera de la Marina Alta
Més vist
Més escoltat
-
11.02.2026 | 90 minuts
-
11.02.2026 | ContrÀpunt
-
11.02.2026 | Paula Montalbán presenta ‘Abans’, el seu primer senzill
-
11.02.2026 | L'hora de la cultura | 'Sentim les llibreries' i 'Anatomía del silencio'
-
10.02.2026 | ContrÀpunt
-
10.02.2026 | ‘L’espurna de la ciència’: dones que transformen la investigació