Torra: “El nostre compromís amb exercir l’autodeterminació no tindrà retorn”
El president català ha demanat unitat perquè l’Estat s’assente a dialogar.
El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha qualificat d’ignominiosa la sentència de l’1-O, davant centenars d’alcaldes i ha defensat l’autodeterminació: el nostre compromís per tornar a exercir l’autodeterminació no tindrà retorn”. Les declaracions les ha fet aquest dissabte a la Generalitat en un acte de suport als presos i de rebuig a la sentència.
A l’acte hi ha assistit el vicepresident del govern català, Pere Aragonès; el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent; el president de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), Lluís Soler, i el president de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), Lluís Soler, i el president de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), Josep Maria Cervera.
“Només junts podem acabar el que vam començar”, ha assegurat Torra, que ha demanat estar a l’altura, així com unitat per a fer que l’Estat s’assente a dialogar.
Més llegit
-
Les pluges afecten 24 carreteres a la província de València i obliguen a tallar-ne deu
-
Acabat l’avís roig, les pluges deixen desallotjaments, talls de carreteres i metro sense danys personals
-
La Generalitat envia l'ES-Alert a tota la província de València per risc d'inundacions
-
Més de 2.000 llamps van caure a la Comunitat Valenciana este diumenge, una situació "absolutament extraordinària" segons Aemet
-
El granís i el pixat fan dels cítrics els més perjudicats per les tempestes de diumenge
-
Les pluges deixen acumulacions de més de 200 litres a municipis de la Ribera, la Safor i la Costera