Les tasques de neteja i extracció de fang en garatges i soterranis avancen "amb intensitat"
La portaveu del Cecopi, Irene Rodríguez, ha assenyalat que "s'està ultimant ja la programació de les tasques durant els pròxims dies festius”
Els treballs de neteja i extracció de fang en garatges i soterranis dels municipis afectats per la DANA "continuen avançant amb intensitat" i s'està ultimant la programació de les tasques per als pròxims dies festius.
Així ho ha destacat este diumenge després de la reunió del Cecopi la secretària autonòmica de Seguretat i Emergències, Irene Rodríguez, qui també ha destacat la necessitat d'extremar les precaucions davant del risc d'incendis forestals pel fort vent que s'espera des d'este diumenge i fins dilluns, sobretot a Castelló.
El conseller d'Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama, i la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, han participat en la reunió d'este diumenge. Rodríguez ha detallat que un dels principals assumptes tractats en la reunió ha sigut el fort vent que es registrarà en les pròximes hores a la província de Castelló.
Els treballs de neteja “continuen avançant amb intensitat”
D'altra banda, la secretària autonòmica ha indicat que els treballs de neteja d'extracció de fang en garatges i soterranis "continuen avançant amb intensitat" en la zona afectada per les inundacions.
Sobre este tema, la portaveu del Cecopi ha assenyalat que "s'està ultimant ja la programació de les tasques que duran a terme els pròxims dies els dispositius desplegats a la zona, ja que en estes dates no es detindran els treballs". Les tasques se centren en l'extracció de fang en aparcaments, l'aigualeig de carrers, el buidatge de campes i l'assistència a la població que ho necessite.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Balanç econòmic de les Falles: positiu per a la restauració, negatiu per al xicotet comerç
-
Máximo Huerta, Carmen Amoraga, Dulk i Alejandra de la Torre visiten ‘En casa d’Inés’
-
El comerç demana a Catalá que els envelats estiguen menys dies al carrer i que es precinten les parades ambulants que incomplisquen la norma
Més vist
Més escoltat
-
20.03.2026 | L'hora de la cultura
-
20.03.2026 | Álvaro Álvarez Rodrigo presenta el seu llibre 'Rita Hayworth en la España de Franco'
-
20.03.2026 | L'asturiana Marisa Valle Roso presenta el seu nou disc 'Cenicientes'
-
20.03.2026 | Terra de bous
-
21.03.2026 | Fora de cobertura
-
21.03.2026 | Punt a punt | Segona Part