Sanguino renuncia al CVC per incompatibilitat com a regidor a l’Ajuntament d’Alacant
El Consell Valencià de Cultura ha enviat una carta al president de les Corts perquè s’elegisca el seu substitut.
L’escriptor i dramaturg Paco Sanguino ha presentat la seua renúncia al lloc com a conseller del Consell Valencià de Cultura (CVC), on va entrar fa just un any a proposta de Podem, per incompatibilitat amb el seu càrrec com a regidor socialista de l’Ajuntament d’Alacant.
Sanguino va enviar la renúncia en prendre possessió de l’acta al consistori i ja va haver de deixar la direcció del Teatre Principal en presentar-se com a cap de llista socialista per a les eleccions municipals.
El Consell Valencià de Cultura, que es queda de moment amb 20 integrants, ha enviat una carta al president de les Corts, Enric Morera, per a informar-lo de la situació, i instar-lo perquè s’inicie el procediment per a elegir el seu substitut.
La persona que finalment resulte seleccionada ocuparà la butaca en el CVC durant els dos anys que li restaven a Sanguino per a complir el seu període com a conseller.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús