Sánchez manté Tezanos al capdavant del CIS
El sociòleg ha rebut crítiques per haver acceptat el càrrec sent membre del PSOE i per la metodologia en els sondejos.
El sociòleg José Félix Tezanos es mantindrà com a president del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS) en el nou govern de Pedro Sánchez.
Tezanos va aterrar en el CIS amb polèmica el juny del 2018, ja que el van nomenar quan era membre de l'executiva del PSOE. A més, durant el seu mandat ha rebut crítiques per la seua metodologia en les enquestes electorals.
El mes d'octubre, Podem i Esquerra Unida en van demanar la destitució per haver demanat el vot bipartidista en un article publicat en la revista Temas, que ell mateix dirigeix. Tezanos argumentava que la "sensatesa" era concentrar el vot en els partits amb possibilitats de governar perquè això facilitaria que s'adoptaren les mesures legislatives de fons que permetrien desbloquejar la democràcia.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Una dona de 73 anys ferida en l'esclat d'una bombona de butà en un pis de Benicàssim