S’aprova la moció de censura a Guadassuar
Ha tirat avant amb 8 vots a favor i 5 en contra, i Salvador Montañana, de Compromís, ha estat proclamat alcalde.
La primera moció de censura de la legislatura en tot Espanya ha tirat avant amb 8 vots a favor, 5 de Compromís i 3 del PSPV-PSOE, i 5 en contra, del PP. Així, Guadassuar (Ribera Alta) ha proclamat alcalde Salvador Montañana, de Compromís.
Montañana, que va ser alcalde la passada legislatura, governarà fins al febrer de 2022, quan prendrà l’alcaldia Rosa Almela, del PSPV, durant 15 mesos.
El passat 11 de juliol, els grups municipals de Compromís i PSPV-PSOE van presentar una moció de censura a l’Ajuntament de Guadassuar. El PP va ser el partit més votat a Guadassuar i va obtindre cinc regidors, els mateixos que Compromís, mentre que el PSPV en va aconseguir tres. Tot i això, aquestes dos últimes formacions no van arribar a un acord i finalment va ser elegit alcalde el popular Vicente Estruch.
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065