Rebutgen que Oltra comparega per a explicar la política de menors
La proposta de Vox, a la qual han donat suport PP i Ciutadans, ha sigut rebutjada pels vots dels tres partits del Botànic.
La junta de síndics de les Corts ha rebutjat la petició de Vox de convocar un ple extraordinari el 17 de desembre perquè la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, informe de la política de menors després de la sentència que va condemnar un educador per abusar d'una menor en un centre d'acolliment de València.
La proposta, a la qual han donat suport el PP i Ciutadans, ha sigut rebutjada pels vots dels tres partits del Botànic. Aquests han defés que la vicepresidenta i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives ja ha donat explicacions i que ara la prioritat és aprovar els pressupostos per a 2020.
El Partit Popular ha demanat que es cree una comissió d'investigació per a concretar les responsabilitats polítiques.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant