El PSPV reivindica el paper que ha fet en els últims anys per a transformar Ontinyent
Ximo Puig s’ha reunit aquest dilluns amb la candidata a l’alcaldia d’Ontinyent, Margarita Llaudes.
El secretari general dels socialistes valencians, Ximo Puig, s’ha reunit aquest dilluns amb la candidata a l’alcaldia d’Ontinyent, Margarita Llaudes. La candidata substitueix l’alcalde Jorge Rodríguez, investigat pel cas Alqueria i expulsat del partit socialista i que ara es presenta a les eleccions municipals amb una llista pròpia.
Puig ha dit que el PSPV no creu en projectes personalistes i ha reivindicat el treball fet pel partit socialista en els últims anys per a transformar la ciutat. “La perspectiva és defensar l’honradesa i defensar un projecte que estem implementant a Ontinyent”, ha valorat.
Amb la candidatura de Margarita Llaudes a l’alcaldia, els socialistes, ha dit Puig, defensen la dignitat, la decència i la democràcia.
Defensar els cítrics i els taulells a Europa
La candidata socialista a les eleccions europees, Inmaculada Rodríguez-Piñero, ha exposat a Castelló les claus del seu programa, entre les quals destaquen la creació d’una unió duanera europea per a evitar que els controls als ports siguen diferents segons el país.
Rodríguez-Piñero ha acompanyat la candidata a l’alcaldia de Castelló, Amparo Marco, que ha assegurat que els 20 milions provinents d’Europa han servit per a dur a terme polítiques de treball i infraestructures a la ciutat.
Més llegit
-
El secretari de la Presidència va alertar Mazón que hi hauria “un fum d’afectats” tres quarts d’hora abans del primer ES-Alert
-
Un xiquet de nou anys va morir la nit de Nadal en caure per la finestra de la seua habitació
-
Potries, a la Safor, entre les nou candidates espanyoles a Capital Europea de la Cultura 2031
-
El València seguix avançant en la Copa del Rei
-
Mas i Ibáñez abandonaran els càrrecs de portaveu d'Iniciativa-Compromís
-
Canvi d'oratge, més pluges a la vista
Més vist
Més escoltat
-
14.01.2026 | 90 minuts
-
14.01.2026 | La cuina valenciana més sostenible, amb Chelo Peiró
-
14.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
15.01.2026 | Les notícies del migdia
-
14.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
15.01.2026 | Cadena de valor | La Comunitat Valenciana tanca l’any amb una inflació del 3,2%