El PSPV proposa a María José Salvador com a vicepresidenta segona de la Mesa de les Corts
Des del grup socialista han apel·lat que esta proposta siga secundada per tots els grups parlamentaris
El PSPV-PSOE ha presentat este dimarts la candidatura de la diputada María José Salvador per al càrrec de vicepresidenta segona de la Mesa de les Corts Valencianes, després de l'eixida de la socialista Gabriela Bravo.
Des del grup socialista han apel·lat, en un comunicat, "a la institucionalitat de la Cambra, perquè esta proposta siga secundada per tots els grups parlamentaris" perquè, segons han defensat, "la vacant correspon al Partit Socialista".
Han destacat que el Reglament de les Corts arreplega que les vacants que es produïsquen en la Mesa durant la legislatura "seran cobertes adaptant-se a la realitat de les vacants que s'hagen de cobrir".
Això suposa, al seu judici, "que es vincula esta cobertura a la continuïtat del grup polític que ha originat la necessitat d'una nova votació en el màxim òrgan del parlament valencià".
El partit sol·licita que la proposta de Salvador per a ocupar la vicepresidència segona siga votada en el primer ple que se celebre en les Corts Valencianes, i que tindrà lloc en les primeres setmanes del mes de febrer.
Més llegit
-
L'Elx torna a entropessar fora de casa (1-0)
-
Busquen a trenta quilòmetres l'home desaparegut en la dana a Montserrat
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
El consum ressorgix a la zona afectada per la dana un any després, amb diferències entre municipis
-
La tardor continua retardant-se: les temperatures podran arribar este dissabte als 30 °C
-
El govern espanyol invertirà 56,3 milions en actuacions per a recuperar l'Albufera després de la dana