El PSPV (6) i el PP (6) es reparteixen els escons de la Comunitat Valenciana en el Senat
Els socialistes han perdut tres senadors, els mateixos que han sumat els populars.
El PSPV-PSOE i el Partit Popular s’han repartit el mateix nombre de representants en el Senat de la Comunitat Valenciana. Els socialistes han aconseguit 6 senadors i n'han perdut 3 respecte als anteriors comicis del 28A. Els populars, per contra, han sumat tres parlamentaris més a la cambra alta i n’obtenen 6. Es queden sense representació Ciutadans, Unides Podem, Vox i Més Compromís.
Senadors per València
Per València, els senadors del PSOE seran Javier de Lucas Martín i Mercedes Berenguer Llorens. En aquesta circumscripció, el PP aconsegueix dos escons, el de Fernando de Rosa Torner i Rubén Moreno Palanques.
Senadors per Alacant
Per Alacant seran senadors els candidats socialistes José Asensi Sabater i Ana Martínez Zaragoza. Pel Partit Popular obtenen representació a la cambra baixa Pablo Ruz Villanueva i María Adela Pedrosa Roldán.
Senadors per Castelló
A Castelló seran senadors pel PSOE Artemi Vicent Rallo Lombarte i Ana Belén Edo Gil. En el cas del PP, ho seran Salomé Pradas Ten i Vicente Martínez Mus.
Més llegit
-
Les mascletaes de la Magdalena 2026 de Castelló, en directe
-
L'Iran tria el fill de l'aiatol·là Khamenei com a nou líder suprem
-
Mascletà en directe del dilluns 9 de març de les Falles 2026 de València
-
La primera cremà de l’any arriba a Bolbaite i Godelleta amb l’ull posat en la pluja
-
Les gaiates omplin de llum Castelló en una desfilada marcada pel bon oratge i la gran afluència de públic
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes