El PSOE i Coalició Canària aconsegueixen un acord per a la investidura de Sánchez
Tot i que l'escó dels canaris no era necessari, els socialistes han arribat a un acord amb la formació per a sumar 179 vots favorables
El PSOE i Coalició Canària han arribat a un acord per a la investidura de Pedro Sánchez com a president del govern, han informat fonts socialistes.
L'acord amb la formació canària perquè la seua única diputada, Cristina Valido, done suport a la investidura de Sánchez és l'últim que li faltava per explorar als socialistes després d'haver aconseguit el suport dels 178 diputats de Sumar, ERC, EH Bildu, BNG, Junts i PNB.
D'aquesta manera, Sánchez obtindrà 179 vots a favor en el debat d'investidura previst per a la setmana pròxima després que aconseguiren superar les reticències pel rebuig de Coalició Canària a la llei de l'amnistia.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Alerta taronja per tronades i pedra a l'interior de València i el litoral nord d'Alacant
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat
-
11.06.2025 | “Tenim memòria”: ‘Las páginas de El Mur’ i ‘Punto ciego’