El PP retira les competències a la Diputació d’Alacant a l’alcalde de la Nucia, vacunat abans d’hora
El grup ha informat que, a instàncies de Ciutadans, donarà suport a una comissió d’investigació.
El PP de la Diputació d’Alacant ha comunicat aquest divendres que retira les competències de l’àrea d’Esports a l’alcalde de la Nucia, Bernabé Cano, mentre s’investiga el seu procés de vacunació.
El grup ha informat que, a instàncies de Ciutadans, donarà suport a una comissió d’investigació sobre el procés de vacunació a les comarques del sud i ha proposat que siga Cs el que presidisca la comissió.
El PP de la Comunitat Valenciana va anunciar dilluns que el president provincial del PP d’Alacant, Carlos Mazón, havia obert un expedient informatiu a Bernabé Cano, després de saber-se que tant ell com el regidor de Sanitat, Manuel Alcalá, s’han vacunat en els últims dies contra la Covid-19.
La vacunació de Bernabé Cano ha rebut dures crítiques per part dels partits de l’oposició municipal, que demanen explicacions al primer edil perquè consideren que no és part dels grups prioritaris que s’han d’immunitzar.
El PP municipal afirma que Cano va rebre la primera dosi el dia 6 de gener d’acord amb el protocol de vacunació que estableix com a grup prioritari els professionals sanitaris de primera línia. Segons els populars, Cano exerceix com a metge en dos equips de futbol, té fitxa de federat i disposa de plaça de funcionari al centre de salut de la població de la qual és alcalde amb majoria absoluta. La formació defensa la vacunació de Cano i la posa com a contraexemple del “gest insolidari” d’altres alcaldes.
Més llegit
-
Dotze sismes d'una magnitud màxima de 3,5 es deixen sentir a la Vall d'Albaida i la Costera
-
Llibertat provisional amb mesures cautelars per al conductor del vehicle que va caure al Clariano i va causar la mort de dos ocupants
-
Detenen una alumna de 14 anys d’un institut d’Alacant per vendre cocaïna rosa a companyes del centre
-
L'alacantí atacat per un tauró a les Maldives celebra el primer mes casat després de la tragèdia: "No hi havia millor persona amb qui travessar la tempesta"
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Susana Camarero com a testimoni el pròxim 10 de juny
-
Quatre detinguts pel presumpte crim violent de l'empresari Jesús Tavira als afores d’Alacant